minkamptilldetfriska

Alla inlägg den 16 juli 2016

Av minkamptilldetfriska - 16 juli 2016 22:30

Hej

Är en tjej på tretton år som lever med psykiskohälsa

Kämpar för ett frisk liv utan självskadebeetde och självmords försök

Jag har ätstörningar och skär mig själv. Jag har varit på sjukhus

ett antal gånger för att jag tagit överdos och varit inlagd på BUP ett antal gånger

Jag hade en blogg tidigare om mitt liv som jag tog bort då mina

föräldrar fick reda på den. Jag äter lite så fort mina föräldrar börjar bli

oroliga men annars håller jag mig till självsvält


På denna bloggen kommer ni få följa min kamp till ett friskare liv

Kommer vara både negativ och positiv, kommer skriva om det mesta som

hänt under mitt liv. Det kommer också troligen va TW på en del av

inläggen då jag kommer skriva om självskadande och självsvältning

om min syn på min kropp, vad jag tycker att jag förtjänar..

Jag gråter mig dagligen till söms eller så sover jag ingenting


Gråter på natten, ler på dagen

lever som om jag skulle dö dagen efter

ler för att inte visa smärtan

Ler så det verkar som jag aldrig gråtit

Kämpar som om jag aldrig förlorat livskampen

Älskar som jag aldrig blivit sårad

Lever som jag kommer dö imorgon


Kommer vara anonym här ett tag iallafall:)

Presentation


Min kamp till ett friskt liv♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards